FAQ

Vi får många frågor om Corona och hur det drabbar våra konserter. Alla biljettköpare som påverkas av de nya reglerna kommer informeras via mejl så snabbt vi vet vad som gäller i just det specifika fallet.

Mer information har vi inte i nuläget.

Vad gör vi?

Vi kommer fortsätta bedriva vår verksamhet så gott det går – i enlighet med de nya reglerna;  vi har öppet onsdag-torsdag 17:00-01:00 och fredag-lördag 17:00-03:00.

Smittspridning?

Vi uppmanar alla som planerar att besöka oss att hjälpas åt och följa de allmänna råd kring handhygien och smittspridning som finns. Vi håller oss uppdaterade kring nya riktlinjer från Folkhälsomyndigheten hur vi skall agera.

Kommer mina biljetter att återköpas?

Vi kan inte överblicka alla olika tänkbara scenarios i nuläget. Alla biljettköpare kommer informeras kring vad som gäller i just deras fall.

ENGLISH * 

We get many questions about the Corona-virus and how it affects our concerts. All ticket buyers who are affected by the new rules will be informed by e-mail as soon as we know what applies in that particular case.

Currently we don’t hold any more information about specific events.

What do we do?

We will continue to conduct our business as far as possible – in accordance with the new rules and recommendations; we’re open Wednesday to Saturday 3 – 10:30 pm!

Spread of infection?

We urge anyone planning to visit us to help and follow the general advice on hand hygiene and the spread of infection that exists. We keep us very updated on new guidelines from the Public Health Authority on how we should act.

Will my tickets be repurchased?

At this time we cannot review all different possible scenarios. All ticket buyers will be informed about what applies in their particular case.

* OVER AND OUT WITH CORONA info *

HUR GÖR JAG OM JAG TAPPAT/GLÖMT NÅGOT?

Har du tappat eller förlorat något hos oss så kom in under våra öppettider så hjälper personalen dig. Vi kan inte hjälpa dig över telefon eller ta något ansvar för de saker som upphittas hos oss.

Hur kontaktar jag er?

Det går inte att kontakta Pustervik över telefon.

Däremot har vi följande postadress:

Pustervik
Järntorgsgatan 12–14
41301 Göteborg

KONTANTFRIA?

JA!

Hur tar jag mig till Pustervik?

Närmaste spårvagnshållplats är Järntorget.

Klicka här för karta (Apple Maps)
Google maps

Vilken åldersgräns har ni?

18 år (med eller utan målsman) alla kvällar i veckan, 20 år för vissa nattklubbar.

Tillgänglighet för rullstol?

Rullstolsburna kan enkelt ta sig Pustervik med vår hiss som går från gatan till alla våra plan. Vänligen ta hjälp av vakter eller annan personal för att få tillgång till hissen. Eventuell medföljande assistent/ledsagare behöver inte köpa biljett/lösa entré.

GARDEROBEN

Vår garderob är öppen i samband med evenemang. Garderobsavgiften ingår inte i biljettpriset. Notera att vi har begränsat med väskplatser och kan därför inte garantera att dessa får plats.

NÄR HAR NI Öppet?

onsdag-torsdag 17:00-01:00
fredag-lördag 17:00-03:00.

VILKEN TID GÅR BANDET PÅ?

Våra speltider varierar – bäst är att söka upp arrangemanget på hemsidan, och scrolla ner till “spelschema” för att se vilken tid artisten/bandet går på scen. Vi försöker hålla dessa tider så exakta som möjligt.

OBS: Finns ingen speltid utskriven är det på grund av att vi inte har fått information om när artisten beräknas gå på scen.

Kan jag köpa biljetter i dörren?

Ja, oftast. Vissa konserter kan dock sälja slut på förköp och då finns det inga fler.

Kan man boka bord?

För dig som biljettköpare så erbjuder vi bordsbokning i samband med de flesta konserter. Vi skickar då en länk till den som har lämnat sin emailadress vid biljettköpet där det går att boka bord.

Merch

Om du vill stötta oss eller bara ha en snygg t-shirt, spana in vår shop! Shop